Dragon Ball Super Mendedahkan Nama Rasmi Borang Baru Goku

Sun Goku di Dragon Ball Super.
Dragon Ball Super membuat malam ini kembali yang tidak mengecewakan. Anime membuat kemunculan semula dengan satu jam khas yang didedikasikan untuk perjuangan pertama Goku dengan Jiren. Pasangan itu mempunyai satu pertempuran sengit sebelum Goku menunjukkan acara itu dengan mengambil bentuk baru. Dan, sekarang, sub Dragon Ball Super telah memberikan peminat nama rasmi untuk kuasa.

Jika anda adalah salah seorang peminat bertuah untuk mengakses sub Dragon Ball Super, maka anda mungkin pernah mendengar apa yang Beerus melabelkan transformasi. Anime menunjukkan Tuhan Pemusnahan yang memerhatikan Goku dengan berhati-hati selepas Saiyan kembali dari ambang ketidaksadaran. Apabila Goku membuat kembalinya, dia dimandikan dalam cahaya putih-biru dan dapat mengatasi semua kehendak Jiren. Selebihnya para dewa kelihatan terkejut oleh kuasa, dan ia adalah untuk alasan yang baik.

Lagipun, tidak ada manusia semata-mata dapat memanfaatkan kuasa semacam itu.

Kuasa yang dapat diperoleh Goku adalah salah satu yang Dewa-dewa Pemusnahan tahu dengan baik. Dalam pawagam Jepun, borang ini boleh diterjemahkan secara longgar sebagai "Penguasaan Pergerakan Diri," tetapi peminat Inggeris akan mengetahui kuasa oleh nama yang berbeza.

Terima kasih kepada Beerus, peminat tahu mereka harus memanggil borang "Ultra Instinct."

Jika anda tertanya-tanya sama ada kuasa itu benar-benar boleh dipanggil satu bentuk, maka anda boleh melihat Todd Blankenship untuk semua keperluan terjemahan anda. Peminat mengambil alih Twitter tidak lama dahulu untuk memecahkan bagaimana dubur anime itu menyuarakan kuasa di Jepun, dan muncul Dragon Ball Super sedang merawat kuasa baru Goku sebagai bentuk - walaupun persembahan itu tidak menyebutnya demikian.

"Migatte no Goku'i digambarkan sebagai" kuasa "(力) dan" keadaan "(境地). Jadi ia kelihatan seperti transformasi, tetapi mereka tidak menyebutnya, "jelas Blankenship.

Buat masa ini, peminat perlu menunggu untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Goku dan bentuk baru yang meletupnya. The Saiyan jatuh dari kuasa selepas dia menghidu semua staminanya, tetapi Dragon Ball Super tidak akan tidur di atasnya selama ini. Tidak, Goku perlu sampai ke titik di mana dia dapat menurunkan Jiren dengannya.

Penyiaran Dragon Ball Super di Crunchyroll Sabtu pada 7:15 petang CST. Toonami juga menyiarkan dub bahasa Inggeris pada Sabtu Berenang Dewasa pada jam 11:30 malam

Sumber: http://comicbook.com/anime/2017/10/08/dragon-ball-super-ultra-instinct-goku-form-anime-english/
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "Dragon Ball Super Mendedahkan Nama Rasmi Borang Baru Goku"

Posting Komentar